ZARZĄD STOWARZYSZENIA
Lokalna Grupa Działania Ziemia Lubawska
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko
Pracownik ds. administracji i promocji.
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie – minimum średnie, preferowane wyższe.
- Predyspozycje osobowościowe – samodzielność, innowacyjność, kreatywność, sumienność, dyspozycyjność, umiejętność nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmowy, chęć podnoszenia kwalifikacji i samokształcenia.
- Podstawowa znajomość tematyki funkcjonowania stowarzyszeń.
- Znajomość zasad polityki strukturalnej Unii Europejskiej w zakresie rozwoju obszarów wiejskich, zwłaszcza Programu LAEADER.
- Znajomość zagadnień związanych z przygotowaniem i realizacją projektów dofinansowanych ze źródeł unijnych i nie tylko.
- Prawo jazdy kat. B.
- Biegła obsługa komputera (MS Office, generator wniosków, http).
Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie pracy w stowarzyszeniach.
- Mile widziane doświadczenie pracy na podobnym stanowisku.
- Umiejętność redagowania pism.
- Znajomość języka angielskiego (w stopniu dobrym lub bardzo dobrym w mowie i piśmie).
Termin składania aplikacji 9 sierpnia 2012 r. do godziny 15.00
Szczegółowe informacje na temat rekrutacji do pobrania tutaj.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami tel.: tel. 056 49 181 63 oraz na stronie internetowej LGD www.lgdziemialubawska.pl