Gmina

Komunikaty i ogłoszenia

OGŁOSZENIE O NABORZE

Rozmiar czcionki:

 

Wójt Gminy Nowe Miasto Lubawskie z/s w Mszanowie
zaprasza wszystkie osoby spełniające wymagania określone poniżej do składania ofert (dokumentów aplikacyjnych) w celu wyłonienia potencjalnych kandydatów
na stanowisko SKARBNIK GMINY

Wymiar etatu : pełny etat
( przewidywany termin powołania na stanowisko Skarbnika Gminy od 1 stycznia 2014r)

Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) nie było orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
7) umiejętność pracy w zespole i kierowanie podległą kadrą,
8) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku pracy,
9) wykształcenie
a) ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych
wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów
magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co
najmniej 5 lat stażu pracy w tym 3 lata praktyka w księgowości,

Wymagania dodatkowe:

1) wiedza ogólna: znajomość przepisów prawa dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz kodeksu postępowania administracyjnego,
2) wiedza specjalistyczna: znajomość przepisów prawa związanych z zakresem wykonywanych zadań, umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa,
3) znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych i rachunkowości , księgowości budżetowej, sprawozdawczości budżetowej, zasad inwentaryzacji,
4) dobra umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows, programów pakietu MS Office,
5) predyspozycje osobowościowe: samodzielność, zaangażowanie, zdolności analityczne, organizacyjne, komunikacyjne, umiejętności kierowania zespołem,
6) znajomość nowoczesnych technik zarządzania finansami,
7) dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej, w tym co najmniej 2-letnia praktyka na kierowniczym stanowisku w pionie finansowo-księgowym.
8) Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.), jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) zadania głównego księgowego jednostki sektora finansów publicznych określa art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych( Dz. U. Nr 157.poz. 1240 z późn. zm.).,
2) kierowanie pracą Referatu Finansowego,
3) opracowywanie projektu budżetu Gminy,
4) kontrasygnata czynności prawnych powodujących powstanie zobowiązań pieniężnych,
5) wykonywanie budżetu i organizowanie gospodarki finansowej Gminy,
6) opracowywanie okresowych analiz i sprawozdań o sytuacji finansowej Gminy i zgłaszanie propozycji Wójtowi i Radzie Gminy,
7) opiniowanie decyzji wywołujących skutki finansowe dla budżetu,
8) kontrola gospodarki finansowej jednostek budżetowych oraz sołectw,
9) prowadzenie księgowości i ewidencji majątku Gminy, koordynacja oraz nadzór nad zakupem środków trwałych,

Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny podpisany odręcznie;
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisane odręcznie;
3) oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kserokopia dowodu osobistego,
5) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, staż pracy,
6) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) oświadczenie kandydata o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe (osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego");
8) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie kandydata o braku orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi; (dla wybranej osoby do zatrudnienia Pracodawca wystąpi do Ministerstwa Finansów Przewodniczącego Głównej Komisji Orzekającej w sprawach o Naruszenie Dyscypliny Finansów Publicznych z „Zapytaniem o udzielenie informacji o figurowaniu danej osoby w rejestrze");
10) oświadczenie lustracyjne lub informacja o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego według załącznika 1 a lub 2 a do ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 63, poz. 425 z późn. zm.) – dotyczy osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. przystępujących do naboru;
11) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na wstępne badania lekarskie do lekarza medycyny pracy);
12) dodatkowym atutem będzie przedłożenie referencji z miejsc pracy.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu, pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. lub pocztą na adres: Urząd Gminy Nowe Miasto Lubawskie z/s w Mszanowie ul. Podleśna 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie z dopiskiem: „Dotyczy składania ofert na stanowisko SKARBNIK GMINY" w terminie do dnia 10 maja 2013r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dnia. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późniejszymi zmianami)".

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.gminanml.pl, na tablicy informacyjnej przy ul. Podleśnej 1.

Mszanowo, dnia 19 kwietnia 2013r.

Do Pobrania: Zał 1 Opis Stanowiska

Share